Data:
3 Iunie 2022, 18:00 Vineri
Tema 5. Coloane, linii și diagonale – vectori în matrița psihoenergoinformativă - Online
Imagini
Informații
Descriere
Tema 5. Coloane, linii și diagonale – vectori în matrița psihoenergoinformativă - Online
Tema 5. Coloane, linii și diagonale – vectori în matrița psihoenergoinformativă
Tema 5: 3 iunie 2022, 18.00-21.00
Mulţi dintre dumneavoastră sunteți familiarizaţi cu noţiunea de matriţă/matrice.
Mulţi dintre dumneavoastră sunteți familiarizaţi cu noţiunea de matriţă/matrice.
Matrița este o unealtă în care s-a executat prin deformare sub presiune negativul formei care urmează să fie dată unui material. Este o formă în care se toarnă viitoarea piesă și care trebuie să fie dintr-un anumit material.
Ziua, luna şi anul naşterii reprezintă dimensiunile matriţei omului.
Dacă Dumnezeu a creat şi a aranjat totul după cifre (măsuri, greutăţi, unităţi, dimensiuni), înseamnă că şi omul este creat tot după aceleaşi proporţii şi principii ca şi întregul Univers.
Matriţa psihoenergoinformativă reprezintă o rețea de computere conectate între ele și interdependente, reprezentate prin căsuţele de la 1 la 9.
Această rețea de computere stochează şi prelucrează cele mai diverse informaţii, din domenii diferite și din cele mai variate sfere informaţionale ale omului formând, astfel, caracterul, tendințele, diverse comportamente şi alte caracteristici ale lui.
Coloana 1 – 2 – 3 → vectorul energetic
Reprezintă energiile vitale ale omului, vitalitatea, cantitatea şi calitatea energiilor cu care acesta operează.
Coloana 4 – 5 – 6 → vectorul volutiv
Reprezintă voinţa omului, capacitatea nu de a dori, ci anume de a voi, de a-și exprima propria voință prin fapte și acțiuni concrete.
Coloana 7 – 8 – 9 → vectorul creativității
Creativitatea, capacitatea de a evita şabloanele şi standardele şi de a crea noi forme, puterea creativă, tendinţa spre creaţie.
Linia 1 – 4 – 7 → vectorul bunăstării spirituale
Capacitatea omului de a-şi realiza concepţiile spirituale, tendinţa către scopuri spirituale.
Linia 2 – 5 – 8 → vectorul bunăstării afectiv-emoționale, familiale
Capacitatea omului de a iubi, de a avea un simţ al datoriei dezvoltat şi de a-şi realiza concepţiile lui despre familie şi iubire, tendința de exprimare în colectivitate.
Linia 3 – 6 – 9 → vectorul bunăstării materiale
Reprezintă capacitatea omului de a acumula bunuri materiale, bogăţii, tendinţa omului spre lumea materială şi plăcerile acesteia.
Diagonala descendentă 1 – 5 – 9 → vectorul dezvoltării carierei, orientării spre profesie
Capacitatea omului de a se dezvolta în domeniul profesional, tendinţa omului de a se adânci pentru împlinirea unui scop.
Diagonala ascendentă 3 – 5 – 7 → vectorul orientării către scop
Reprezintă capacitatea omului şi puterea acestuia de a îndeplini obiectivele zilnice.